Случаят с изтрития спомен

Започнах този разказ преди около две години. Много време, знам, но така се случи – нощна смяна в телевизията, относително лека, освен охраната три етажа под мен, аз съм единственият в сградата, и в продължение на малко повече от десет часа нямам какво да правя. Защо пък да не започна новата история за Сам и Корин, която ми се върти из главата от месец-месец и нещо? И седнах, и я започнах… А скоро след това започна ужасът – на работа, де. Напускащи колеги, четиринайсет-петнайсет-шестнайсет часови смени, след това съкращение, а после… Не ви интересува, нали?

Въпросът е, че в продължение на цели месеци разказът си остана единствено започнат – при все че имах план за историята, твърде дълго време нямах нито възможност, нито енергия, за да й отдам дължимото. Истината е, че по-голямата част от „Случаят с изтрития спомен“ беше написана едва в последните два-три месеца. Маниерът на разказване, който избрах, за мен беше напълно нов. Надявам се да съм се справил на ниво.

Разказа „Случаят с изтрития спомен“ може да прочетете тук.

Тъй като е пряко свързан с „Картината“, може би няма да е зле този разказ да бъде качен отново. И беше качен за известно време. Току-що го махнах. Можете, срещу малко пари, да го прочетете на английски тук. Утре, 18.07.2016, както и през уикенда на същата седмица, „The Painting“ ще бъде оставен за свободно сваляне. Имайте предвид, че и „Случаят с изтрития спомен“ няма стои вечно на блога. Четете, докато можете… или недейте. Ваша воля. Аз единствено се надявам да ви хареса.

Ако някой поиска, докато разказът е тук, на блога, готов съм да го предоставя в удобен за четене от мобилни устройства формат.

Tigermaster

 

One thought on “Случаят с изтрития спомен

  1. Pingback: The Painting | tigermastersblog

Вашият коментар

